کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

نیروهای مسلح در خط فرماندهی معظم کل قوا ...

         «فریب و سلطه» آمریکایی، محور بی‎اعتمادی‎ها/ اعتلای روزافزون حقیقت «هسته‎ای بهانه است»    

ارتش در تدین نمونه است .

ارتش در تدین نمونه است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش گفت: ما نباید ازدشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنیندشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن  مقابل آن ها ایستادگی خواهیم کرد.


پدر ...

پیـــــرمردی موبایلشو بـرد تعمیر کنه . . . بـعداز مدتی آقایی که موبایل تعمیر میکرد گفـت : موبایلت سالمه پدرجـان ، چیزیش نیست … پیـــــرمرد با صدای غمگین گفت : پس چـرا بـچه هام زنگ نمیزنن؟؟؟ 

یادمان باشد شاید فردا خیلی دیر شود...

میرسد که در خیال خود

جای خالی اش را   حس کنی

در دلت با بغض بگویی :

" کاش اینجآ بود "

اما اودیگر

  .

  .

  .

  به خوابت هم شاید نیاید...

حواست باشد به کوتاهی زندگی...


زندگیست دیگر ...

 

همیشه که همه ی رنگ هایش جور نیست،

 

همه ی سازهایش کوک نیست،

 

 حواست باشد به این روزهایی که دیگر بر نمی گردد ...

 

به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند.

 

به این سالها که به سرعتِ برق گذشتند...

 

به جوانی که می رود،

 

به میانسالی که می آید،

 

حواست باشد به کوتاهی زندگی...

حس افتادن یک قطره باران، کفِ دست

یا خرامیدن یک قاصدکِ سرکش و مست

زندگی، شعر قشنگیست پُر از واژه ناب...

شعر را خوب بخوان، شاعر آن هرکه، که هست


شمر زمانه ات را بشناس

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آنچه یزید در کربلا انجام داد، عربستان با حمایت آمریکا در یمن انجام می‌دهد، بر انتقام‌گیری مردم یمن از سعودی‌ها تأکید کرد.

کاریکاتور/ شمر زمانه‌ات را بشناس!!!

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.


عاشورا روز خواص بی بصیرت...

عاشورای سال 61 هجری قمری

Image result for ‫خواص بی بصیرت در روز عاشورا سال 61 هجری قمری‬‎

عاشورای سال 1388 هجری شمسی

Image result for ‫خواص بی بصیرت‬‎

Image result for ‫عاشورای ۸۸‬‎

عاشورای سال 95 در نیجریه

Image result for ‫کشتار مسلمانان نیجریه در عاشورا‬‎

  عالمی می گفت در روز عاشورای سال 61 هجری قمری، نیت 30 هزار نفر سپاه عمر بن سعد و سپاه اندک امام حسین (ع) رضای خداوند بود اما چه شد آنهایی که امام حسین (ع) را بر دوش پیامبر دیده بودند او را کافر دانسته و خود و فرزندان و اصحابش را به طرز فجیعی به شهادت رساندند فقط به خاطر اینکه قدمی در راه خدا برداشته باشند. دلیل آن چیزی نبود جز بی بصیرتی خواص که عده ای مردم نادان هم از آنها پیروی کردند. 

عاشورا تمام نشده و تمام نخواهد شد هنوز خواص بی بصیرت زیادند تا حوادث تلخ کربلا را تازه کنند. 

کلینتون: سعودی‌ها صادرکننده اصلی افراط‌گرایی‌اند...

به گزارش مشرق، بنیاد «ویکی‌لیکس» روز شنبه بخش‌هایی از سخنرانی‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در جمع‌های خصوصی بانکداران و صاحبان سرمایه در آمریکا را منتشر کرد.

وی در این سخنرانی‌ها، بی‌پرده‌تر از مجامع عمومی سخن گفته و برخی نظریاتش را از جمله در مورد عربستان، صریح‌تر بیان کرده است.

سعودی‌ها بزرگترین صادرکننده تفکرات افراطیبخشی  از این ایمیل‌ها مربوط به اظهارات کلینتون در مورد عربستان سعودی است.

بر اساس این اسناد، هیلاری کلینتون در یک نشست غیرعلنی گفته است که سعودی‌ها مخالف اخوان‌المسلمین هستند، اما «این مسئله خنده‌دار است، چون سعودی‌ها در 30 سال گذشته بیش از هر مکان دیگری در روی زمین، تفکرات افراطی‌ صادر کرده‌اند».