کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

پیامبری که در اولین روز تولدش به داخل تنور آتش انداخته شد

نوزادی که روزی به پیامبری اولوالعزم تبدیل شد، در اولین روز تولدش در داخل آتش انداخته شد تا ماموران حاکم جبار آن به آن نوزاد دست نیابند.

  
ادامه مطلب ...

آمریکا تیر خلاص را در دو صفحه آخر برجام زد!

حجت‌الله عبدالملکی بعدازظهر امروز(28 آذر) در همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت جهانی اظهار داشت: متن انگلیسی و اصلی برجام را بیشتر مسؤولان کشور نخوانده‌اند و از آن اطلاعی ندارند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه امام صادق با اشاره به صحبت‌های مسؤولان دولت پیش از برجام، افزود: مسؤولان دولت پیش از برجام تأکید داشتند که باید مذاکره را به سرانجام برسانیم و اگر این‌گونه نشود اقتصاد مملکت فلج می‌شود. 

ادامه مطلب ...

شمشیر ایران در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است

سردار قربانی

سردار مرتضی قربانی مشاور ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه گفت: شمشیر ما در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عریستان سعودی است.

وی گفت: امروز  شمشیر جمهوری اسلامی در یمن، روی دریای سرخ است و در صورت مسلح شدن آنها به موشک،  عربستان صعودی و هم‌پیمانانش دستان تسلیم خود را بالا می‌برند.

تقویت بنیه دفاعی کشور در لایحه برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی قرار گیرد‌

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از پیشنهاد و تصویب کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق برای تقویت بنیه دفاعی در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد و اظهار داشت: کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای تقویت توان دفاعی، سیاست خارجی و توان سایبری کشور داشت که با همکاری نمایندگان عضو کمیسیون جایگزین پیشنهاد دولت شد.

فلاحت پیشه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت حقوق و مزایای نیروهای نظامی و انتظامی در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: تقویت تجهیزات دفاعی کشور نیز در ماده 33 لایحه برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.

واکنش همزمان ۵ مجتهد و مرجع تقلید به «نظام بانکی ربوی»

گزینه‌های نظامی خدا روی میز است 

۵ تن از مراجع تقلید و علمای عظام قم چهارشنبه گذشته نسبت به نظام بانکی ربوی ابراز نظر صریح داشتند.  
ربا

ادامه مطلب ...

6 سلاح تاکتیکی "نزاجا" را بهتر بشناسید+ مشخصات و تصاویر

هفته گذشته، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 4 در پهنه‌ای به مساحت بیش از 200 هزار کیلومتر مربع در منطقه عمومی جنوب شرق کشور، اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرد. 
6 سلاح تاکتیکی  

6 سلاح تاکتیکی

6 سلاح تاکتیکی  
ادامه مطلب ...

مخترع ایرانی خودرو با سوخت آب ساخت+فیلم

علاءالدین جاسمی، مخترع ایرانی خودرویی ابداع کرده که با آب کار می‎کند و کاملاً دوستدار محیط زیست است. برای استفاده از آب به جای بنزین و گازوئیل در این خودرو نیازی به تعویض کلیات خودرو نیست و این جا‎به‎جایی سوخت با هزینه بسیار اندک امکان پذیر است.



سردار حاجی زاده: در صنعت موشکی متوقف نخواهیم شد

نتیجه تصویری برای سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع هیئت رئیسه و روسای دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس تهران با گرامی داشت هفته پژوهش اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس می تواند در حرکت علمی کشور نقش مهمی ایفا کند و در این زمینه نهضت فکری ایجاد کند.

حاجی زاده با برشماری اهمیت پرداختن به  پژوهش، خاطرنشان کرد: موضوع پژوهش و تحقیق برای ما یک انتخاب نیست، بلکه یک مسئله اضطراری بوده و دستیابی به خودکفایی از طریق پژوهش یک ضرورت قطعی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ائتلافی از دشمنان مواجه بوده ایم، گفت: این رویارویی تمام حوزه ها از قبیل دیپلماسی و اقتصاد، عملیات ویژه و چریکی، جنگهای کلاسیک، جنگهای روانی و تبلیغاتی، حملات سایبری و حمایت از فتنه گران را شامل می‌شود.
ادامه مطلب ...

انگلیس همیشه منبع تهدید، فساد و نکبت برای غرب آسیا بوده است

دیدار مسئولان نظام، مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و سفرای کشورهای اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه»، و در این اوضاع حساس، «تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)»، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنتهای دنیای اسلام است. 

انگلیس همیشه منبع تهدید، فساد و نکبت برای غرب آسیا بوده است