کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها

 در کتاب «ثواب الاعمال و عقاب الاعمال» نوشته شیخ صدوق حدیثی از امام صادق (ع) نقل شده که مضمون آن بسیار تکان دهنده و قابل تامل است.
حدیثی تکان‌دهنده برای صاحبخانه‌ها
شرح این حدیث را در ادامه می‌خوانید:
من کان له دار و احتاج مؤمن إلی سکناها فمنعه إیّاها قال اللَّه عزّ و جلّ: ملائکتی عبدی بخل علی عبدی بسکنی الدّنیا و عزّتی لا یسکن جنانی أبدا.
کسی که خانه‌ای داشته باشد و مومنی محتاج سکونت در آن باشد و او نگذارد، خداوند عزوجل می‌فرماید: فرشتگانم! بنده ام به بنده دیگرم در مورد سکونت در دنیا بخل ورزید، به عزتم سوگند هیچ گاه در بهشتم  ساکن نخواهد شد.

بامزه ترین اتفاقات خطرناک+تصاویر

 تصاویری که می‌بینید مربوط به اتفاقات خنده‌دار و یا خطرناکی هستند که در خیابان‌های شلوغ و خطرناک کشور چین رخ داده‌اند و در آن‌ها از خانواده 7 نفره‌ای که روی یک موتورسیکلت نشسته‌اند تا 5 هزار اردکی را که وسط خیابان هستند، می‌بینید. 
اتفاقات عجیبی که در خیابان افتادند به روایت تصویر
ادامه مطلب ...

دخالت‌های آمریکا زمینه را برای ورود تروریست‌ها به عراق فراهم کرد

العبادی 5

نخست‌وزیر عراق خواستار تحقیقی فراگیر در خصوص جبران خساراتی که در نتیجه ورود آمریکایی‌ها به این کشور به مردم وارد آمده است، شد.

آمریکا را دعوت نکرده‌ایم

جواد ظریف

ظریف گفت: ما مخالف حضور آمریکا در نشست آستانه هستیم و دعوتی از آنها نکرده‌ایم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه  در پاسخ به این سؤال که موضع جمهوری اسلامی ایران در صورت حضور آمریکا در نشست آستانه برای حل بحران سوریه چه خواهد بود، گفت: ما مخالف حضور آمریکا هستیم.

آمریکایی‌ها با کمک جنگنده‌های F-۱۸ می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند

امیر صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در بحث دستگیری ملوانان آمریکایی، آنها با هواپیماهای اف ۱۸ خود به زور می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه‌های پدافندی مجبور به عقب‌نشینی شدند.

عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن

پایگاه تحلیلی رأی الیوم در واکنش به اظهارات اخیر کویت مبنی بر اینکه پیامی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای ایران دارد، تأکید کرد ریاض بعد از شکست در سوریه و یمن به گفت‌وگو با ایران روی آورده است.

خبرگزاری فارس: عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن


شلیک پدافند هوایی به یک هلی‌شات در منطقه پرواز ممنوع تهران

یک پهپاد در حوالی خیابان انقلاب تهران منهدم شد  

؛شب گذشته؛ یک پهپاد در محدوده پرواز ممنوع تهران، مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفت. 
در همین ارتباط، الهامی معاون عملیات پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: حوالی ساعت 17 دیشب، یک فروند هلی‌شات وارد محدوده پرواز ممنوع تهران شد که مورد هدف پدافند هوایی قرار گرفت و بعد از شلیک شدن رگبار، از محدوده خیابان انقلاب دور شد. 
وی افزود: صدای شنیده شده، صدای امنیت کامل است. 
معاون عملیات پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: نیاز اصلی، تأمین امنیت شهر بود. ضدهوایی‌ها تیراندازی را متوقف کردند و این پرنده نیز از محدوده دور شد.

زنان خانه‌دار دارای 3 فرزند بیمه می شوند

 جواد کاظمی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، با تشریح روند بررسی و تصویب مفاد قانون لایحه برنامه ششم توسعه در خصوص مساله تحکیم خانواده اظهار کرد: به منظور تشویق خانواده‌ها و کمک به پدران و مادران صاحب فرزند به ویژه شاغلان جوان با تصویب نمایندگان مجلس، کلیه مردان شاغل در قوای سه‌گانه و در بخش‌های دولتی و غیردولتی که صاحب فرزند می‌شوند از دو هفته مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند.

وی مصوبه بیمه شدن زنان خانه‌دار دارای سه فرزند را از مصوبات برنامه ششم توسعه برشمرد که توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

نماینده مردم اهواز در مجلس متذکر شد: در واقع مصوبه امروز مجلس در راستای رهنمود‌ها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون مساله زاد و ولد و جمعیت کشور و باهدف تحکیم مبانی خانواده در چارچوب سبک زندگی دینی است.

کاظمی‌نسب در پایان با بیان اینکه موفقیت هر جامعه‌ای منوط میزان سعادت خانواده‌های آن جامعه است. تاکید کرد: دست‌یابی به این مهم فقط به وسیله شناسایی کامل و دقیق عوامل تحکیم بنیان خانواده امکان‌پذیر است.

خبرهای مهمی از برخورد با باندهای بزرگ منتشر می شود

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: فضاسازی برخی رسانه‌های ضد انقلاب و وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، ناشی از مقابله قاطع این سازمان با عناصر نفوذی و حلقه های اصلی مفساد اقتصادی است.

 ، سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اطلاعاتی مرکز مقابله با جرایم سازمان یافته اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه پیرامون فضاسازی عناصر معاند و ضدانقلاب علیه این سازمان گفت: از آنجا که مقابله با جریان‌های جاسوسی که قصد نفوذ در ارکان قدرت نظام جمهوری اسلامی را دارند و برخورد با گروهک‌های تروریستی که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند از اولویت‌های اصلی سازمان اطلاعات سپاه است، برخوردهای اخیر صورت گرفته با شبکه‌های فساد اقتصادی و برخی عناصر جاسوسی در حوزه فرهنگی و اجتماعی موجب به خطر افتادن و تقلای مفسدان و جاسوسان و فضاسازی رسانه‌های مرتبط با آنها علیه این سازمان شده است. 
ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

خرید هواپیما اولویت دارد یا تجهیز و توسعه ناوگان ریلی؟ / کارشناسان عقیده دارند بحث ورود هواپیمای ایرباس به کشور و نمایش تبلیغاتی دولت، برای سرپوش نهادن به ضعفهای مدیریتی آقای آخوندی است. گفتنی است که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۸۰ امضا در نشست مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه شده است.

کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

کاریکاتور/ آل‌خلیفه ۳ جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

رژیم آل خلیفه سه جوان بحرینی را اعدام کرد/ تظاهرات گسترده بحرینی‌ها در محکومیت این اعدام

کاریکاتور/ آل‌خلیفه 3 جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

"عراقچی" برای حضور در صدا وسیما شرط گذاشت

براساس اخبار رسیده "سیدعباس عراقچی" رئیس ستاد اجرای برجام  که قرار بود امشب به مناسبت سالگرد اجرای برجام  در برنامه "متن، حاشیه" شبکه سه حضور یابد، اعلام کرده که حاضر نیست  هیچ شخص دیگری در استدیو حضور یافته و یا به روی خط تلفن برنامه بیاید و به همین خاطر از حضور در برنامه امشب امتناع نموده است.

برگزاری همایش دستاوردهای دفاع سایبری نیروی هوایی

اولین همایش دستاوردهای فاوا و زیر ساخت های دفاع سایبری نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، این همایش با حضور امیر سرتیپ خلبان برخور جانشین فرمانده نهاجا، سردار پاسدار آقا کیشی رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر حبیبی مدیر عامل شرکت صا افتا و سرهنگ رمضان زاده رئیس اداره فناوری اطلاعات آجا در سالن اجتماعات نهم دی مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
این همایش با محورهای ماهیت تهدیدات فضای سایبری، لزوم ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات فضای سایبری، تاثیر آن بر ماموریت های هوایی، چگونگی ایجاد دفاع سایبری و همچنین امنیت فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات در سطح جامعه برگزار شد.
در ادامه این همایش نمایشگاه توانمندی های فاوا و صنایع وابسته آغاز به کارکرد.
در پایان این مراسم از یکان های برتر در حوزه امنیت فاوا تقدیر شد.