کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/ دشمن قصد دارد با اقدامات شوم خود مساجد را به خانه سالمندان تبدیل کند

سردار غیب پرور رئیس  سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با وجود چنین جوانانی که امروزه در سطح کشور وجود دارند می‌توان گفت که انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن مستکبر که حاکمیت دین بر جامعه را خلاف خواسته خود می‌بیند قصد دارد تا جوانان را از مساجد که کانون‌های اصلی نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی است دور کند.

قادریم دشمنان را 2 هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم

قادریم تا دشمنان را 2هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم/تعداد کمی مستشاران در عراق و سوریه داریم

سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی «نبأ» که در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز به لطف ملت و رهبری معظم انقلاب و قدرت دفاعی کشور می‌توانیم از خود و حامیان‌مان دفاع کنیم اظهار داشت:‌ در جنگ اراده‌ها انقلاب اسلامی بر گفتمان شرق و غرب پیروز شده است و لذا دشمن تلاش می‌کند داشته‌های ما را کوچک و داشته‌های خود را بزرگ جلوه دهد. 

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیار محدودی از مستشاران ایرانی در عراق و سوریه حضور دارند اظهارداشت: اما قدرت مستشاران ایرانی مقاومت و پیروزی را به ارمغان آورده است. 

رمضان‌شریف با اشاره به قدرت بالایی دفاعی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:‌ ما امروز در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادر هستیم دشمنان خود را تا 2 هزار آن سوی مرزها نشانه گیریم. 

سردار شریف با اشاره به تاکید دشمن در گزینه نظامی و قدرت دفاعی ایران در مقابل مستکبرین عنوان داشت: دلیل اینکه دشمن می‌ترسد گزینه ‌نظامی را عملیاتی کند قدرت مقابله به مثل جمهوری اسالامی ایران است. 

وی تاکید کرد: جارو جنجال‌های اخیر آمریکا نزد ملت ما پشیزی ارزش ندارد و راهپیمایی 22بهمن نشان داد که ملت ایران پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری ایستاده‌اند. 

سردار رمضان شریف در پایان خاطر نشان کرد: مفتخریم که بگوییم مجربترین و کار آزموده‌ترین نیروهای دفاعی در اختیار ملت ایران است.

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیم

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. 

نابودی سرکردگان جبهه‌النصره درشهرحارم /مسئول سعودی‌الاصل"تحریرالشام" کشته شد

سوریه

ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

برای پیشگیری از خروپف، این مواد غذایی را از وعده‌ شام حذف کنید

 
خروپف کردن یک اتفاق آشنا است و افراد بسیاری با این مشکل مواجه هستند، ممکن است آن فرد یکی از والدین، همسر یا خود فرد باشد که استراحت شب را دچار چالش می کند. در این مواقع به دنبال راهی برای کم کردن این خروپف‌های آزار دهنده هستید. 
یکی از مجرمان اصلی ایجاد خروپف وجود موکوس‌های اضافی است، هنگامی که راه‌های تنفسی در هنگام خواب به علت وجود گرفتگی یا آلرژی مسدود می شوند، در حقیقت راه‌های تنفسی فرد در هنگام خروپف به کلی مسدود و حجم هوایی که وارد شش‌ها می‌شود بسیار محدود می‌شود. 
اگر شما هم جزو افراد بزرگسالی هستید که خروپف می‌کنند می‌توانید با پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی در وعده شام این مشکل را حل کنید.  
لبنیات
غذاهای سرخ کردنی
غذاهای فرآوری شده
شکر
همچنین خوردن وعده‌های غذایی پرکالری و حجیم و سیگار کشیدن قبل از خواب منجر به بروز خروپف‌های غیر طبیعی و بلند‌تر از حد معمول می‌شود. 

برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند
به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

توضیح سرمربی روستوف درباره علت نیمکت نشینی آزمون مقابل اسپارتا

شب گذشته در روستوف روسیه در دیدار رفت مرحله یک شانژدهم نهایی لیگ اروپا میزبان اسپارتا پراگ جمهوری چک بود که موفق شد حریف خود را چهار بر صفر شکست دهد.
در این مسابقه سردار آزمون در دقیقه 67 وارد میدان شد و یک دقیقه بعد گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی اولین پرسشی  که از ایوان دانیلیانتس سئوال شد این بود که چرا سردار آزمون در ترکیب اصلی نبود؟ وی جواب داد: ما دو جفت مهاجم خوب داریم.نیمه اول پولوز و بخاروف بازی کردند و نیمه دوم آزمون و دویچ.دو نفر دوم کار را قوی تر شروع کردند.این کار من به این معنی نیست که کسی را بر کس دیگری ترجیح داده باشم.این فقط تصمیمی بود که ما (بر اساس شرایط بازی) اتخاذ کردیم. علاوه بر این پولوز می تواند در دفاع به ما کمک کند.
وی افزود در نیمه دوم ما رویکرد خوبی داشتیم و حیف شد که نتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
سرمربی روستوف درباره قطعی شدن صعود تیمش به مرحله بعد نیز گفت:نه،فراموش نکنید که ما باید دو مسابقه برگزار کنیم ما فقط در مسابقه اول پیروز شده ایم.

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند

"سرلشکر محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه   درباره  سیاست‌های وزارت خارجه نسبت به تهدیدات آمریکایی‌ها عنوان داشت: ما از دولت‌مردان می‌خواهیم در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.
دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنندوی افزود: دولت‌مردان برداشت‌ها و دیدگاه‌های شخصی خودشان را در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری ساماندهی کنند.
فرمانده اسبق سپاه تهدیدات آمریکایی‌ها را یک سریال شناخته شده عنوان کرد و گفت: ما در مقابل هر شرایطی باید استراتژی همان شرایط را در پیش بگیریم.
وی افزود:‌ اگر در سطح بین‌الملل به ایران لبخند بزنند ما باید با سیاست‌ نرمش قهرمانانه عمل کنیم ولی اگر خواستم ما را تهدید کنند باید اول نصیحت بکنیم، بعد هشدار دهیم و اگر بخواهند وارد جنگ شوند باید یک دفاع قاطعانه کنند.

جزئیات پیام محرمانه امیر کویت به روحانی

جزییاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی و امیر کویت

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد

سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است

کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.

موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

  این موشک به غیر از سامانه جستجوی فروسرخ خود، یک فیوز و سامانه تشخیص لیزری نیز دارد که به آن کمک می کند تا هدف را بهتر را تشخیص داده و با آن مقابله کند. این قابلیت  از آنجایی مهم است که امروزه اقدامات متقابل علیه موشک های دوش پرتاب حرارتی در بالگردها و هواپیمای رزمی، شدیدا توسعه پیدا کرده و توسعه این فیوز جدید می تواند شانس مورد اصابت قرار دادن هدف را افزایش دهد.  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر

 یک سگ قهرمان جان یک کودک دو ساله روسیه‌ای را که در سرما رها شده بود، با در آغوش گرفتن او نجات داد.
سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر
مادر این بچه دو ساله او را در ایوان خانه در منطقه آلتای روسیه رها و سگ قهرمانی که او را پیدا کرده بود، او را در آغوش خود نگه داشت و در دمای 21- درجه سانتی‌گراد جانش را حفظ کرد.
مادر این بچه او را به قصد تنبیه کردن بچه‌اش را در بیرون از خانه رها کرده بود و خانه را ترک کرده بود و بچه هم بدون غذا در ایوان خانه مانده بود تا اینکه بعد از دو روز همسایه‌های آن‌ها بچه را به همراه سگ در ایوان پیدا کردند. 
ادامه مطلب ...

خواص سماق برای لاغری

خواص سماق برای لاغری شامل خاصیت چربی سوزی و کمک به سلامت دستگاه گوارش است. با فواید سماق برای لاغری و طریقه مصرف سماق برای لاغری آشنا شوید.  ادامه مطلب ...