کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

تانک کرار رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

کرار نخستین تانک پیشرفته بومی کشور در سیصد و پنجاه و هشتمین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رونمایی و به طور هم زمان خط تولید آن در صنایع زرهی بنی‌هاشم دورود افتتاح شد.
تانک کرار رونمایی شد + مشخصات و تصویر

کلیه مراحل طراحی وساخت تانک پیشرفته بومی کرار در صنایع زرهی بنی هاشم دورود وابسته به سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شده و به مرحله تولید رسیده است. 

ادامه مطلب ...

سفری شکست خورده برای نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو در پایان این سفر به صورت ضمنی اعلام کرد که موفق نشده تضمینی از روسیه در مورد مطالبات اسرائیل در عرصه سوریه یا مسایل دیگر منطقه به دست آورد. به همین علت بود که تأکید کرد تمام آن چیزی که در سفر به مسکو به دست آورد ، ارائه پیام تأکید تل آویو مبنی بر عدم پذیرش حضور ایران و متحدانش در سوریه و ضرورت دور نگه داشتن آنها از مرزهای جولان است.  وی درباره دستاوردهای خود از این سفر تنها به این موضوع اکتفا کرد که: مهم این بود که من مسائلی را که لازم بود، به گوش ولادیمیر  پوتین رساندم، وقتی که اطلاعات و موضوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت رو در رو مطرح می شود، تأثیرگذاری خواهد داشت.

اعلام برائت صادق آهنگران از فرزندش محمد علی آهنگران

محمد علی آهنگران

حاج  صادق_آهنگران با قطعه شعری زیبا در محضر امام خامنه ای، از فرزندش که همنشین فتنگران بود اعلام برائت کرد:
.
منم که در دل طوفان به نوح می نازم
شبیه نوح به اولاد دل نمی بازم
.
اشاره کن به من ای نوح آسمانی من
ببین چه‌ها کند این شور جانفشانی من
.
ببین چگونه دهم سر، پسر که چیزی نیست
به راه دوست تمام جهان پشیزی نیست
.
محبتی نتواند مرا اسیر کند
مرا فقط غم تو ای امیر پیر کند
.
.
.

کاش مسئولین دیگه هم اینقدر شهامت و شجاعت داشتند و از بچه ها و برادرهای فتنه گر و فاسدشون برائت میجستن

غرش موشک بالستیک "هرمز-2" در سواحل مکران

یکی از موشک هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی را در تولید آن ایفا کرده است؛ موشک "هرمز 2 " است. این موشک می تواند در انهدام شناورهای متخاصم نقش مهمی را ایفا کند. 

غرش موشک بالستیک

اعلام توافق نظامی میان روسیه و آمریکا دربارۀ سوریه

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، واشنگتن، مسکو و آنکارا در زمینه ایجاد کانال تماس جدید در سطح ژنرال های 3 کشور برای جلوگیری از هر گونه حادثه و تامین امنیت پرواز در جریان عملیات بر فراز سوریه توافق کردند.
بر این اساس، ژنرال ژوزف دانفورد -- رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا -- در تشریح نتایج دیدار سه جانبه اش با والری گراسیمف و خلوصی آکار، همتایان روس و ترکیه ای خود در شهر آنتالیا این توافق را رسانه ای کرد.
دانفورد تصریح کرد: موضوع این دیدار که در سطح ژنرال های 3 کشور انجام شد، زمینه سازی برای کاهش تنش و جلوگیری از هر گونه حادثه حین پرواز هواپیماهای روس، آمریکا و ترکیه در آسمان سوریه پرداخت.   
وی با تاکید به ضرورت ایجاد تماس گسترده در این زمینه گفت: روسیه و آمریکا در ماه های اخیر توانستند مانع از وقوع حادثه میان هواپیماهایشان در سوریه شوند.

آزادسازی نزدیک به 70 درصد از بخش غربی موصل

آزادسازی نزدیک به 70 درصد از بخش غربی موصل
شبکه تلویزیونی الانجاه گزارش داد: دو منطقه «العامل الاول» و «العامل الثانی» در ساحل راست شهر موصل آزاد شده‌اند و واحدهای نظامی عراقی هم اکنون به دو راهی «الزنجیلی» رسیده‌اند. 
خبرنگار این شبکه در موصل افزود: تروریست‌های داعش صدها نفر از تروریست‌های خارجی را در دو راهی «الزنجیلی» برای مقابله با پیشروی سریع نیروهای عراقی به کارگرفته‌اند. 
این خبرنگار همچنین، گفت: فرماندهان نظامی عراق به زودی از افزایش مناطق آزاد شده در ساحل راست (بخش غربی) موصل که نزدیک به هفتاد در صد رسیده است خبر خواهند داد.

نمونه برتر اس ٣٠٠ را ساخته‌‌‌ایم و می‌سازیم

مقابل هر تهدیدی می‌ایستم/استکبار جهانی در گرداب گیر کرده است

 امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج شنبه 19 اسفند ماه) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و ششم و دهم حرفه ای که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای فکر شما بعنوان مدیریت‌های آینده هرچه با اندوخته و ذخیره بهتری باشد، می‌تواند آینده ما را با شکوه‌تر رقم بزند.
فرمانده کل ارتش افزود: امروزه در جهانی زندگی می‌کنیم که کشورهایی با قدرت‌های پایین، متوسط و برتر در آن قرار دارند.
وی تصریح کرد: شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که در ابتدای انقلاب داده می‌شد، امروز تحقق پیدا کرده است.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز داشتن قدرت پایین، متوسط و بالا به خودی خود استقلال بوجود نمی‌آورد، گفت: نیروی انسانی کارامد و متدین مسئله مهمی است که با انقلاب بوجود امد، امروز مسئله اراده اعمال قدرت مهم است.
سرلشکر صالحی افزود: آنهایی هم که به اصطلاح قدرت برتر هستند به جهت اینکه از آن مسیر اِعمال زور استفاده می‌کنند دچار چالش شده اند و امروز می‌بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی آن‌ها خواهد شد، اما ما در سایه استقلال و هدایت‌های رهبری با آرمان خواهی و شناخت به سمت رشد و تعالی حرکت می‌کنیم.
وی خطاب به دانشجویان گفت: وظیفه شما این است که ترفندهای نو دشمن را بشناسید و در صف اول بایستید و از انقلاب دفاع کنید.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی‌هایی می‌کند که ما به آن تهدیدات نوین می‌گوییم که شکل‌های تازه‌ای دارد، اما تهدید جدیدی نیست. در عراق سوریه و کشورهای شرقی ما که گرفتار این توظئه هستند جمهوری اسلامی به آن‌ها کمک فکری می‌کند.  ادامه مطلب ...