کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

هرگز همراه میوه آب ننوشید

هرگز همراه «میوه» آب ننوشید

کیفیت رطوبتی که در میوهاست با رطوبتی که شما با نوشیدن آب به آن اضافه می‌کنید، متفاوت است لذا هرگز همراه «میوه» به‌ویژه میوه‌های آبدار، آب ننوشید.

میوه‌ها رطوبتی دارند که اگر همراه یا بعد از خوردن میوه، آب میل شود رطوبت اضافی به معده تحمیل و هضم میوه مختل می‌شود و خلط حاصل از آن خلطی ناصالح خواهد بود.
کیفیت رطوبتی که در میوه است با رطوبتی که شما به آن اضافه می‌کنید متفاوت است مثلاً اگر انگور را همراه آب بخورید در اکثر مواقع حالت بدی بدست می‌دهد و حتی گاهی اسهال‌های شدید ایجاد می‌کند؛ لذا توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از خوردن میوه و یکی دو ساعت بعد از خوردن میوه (بسته به میزان قدرت معده شما در هضم میوه خورده شده) از نوشیدن آب خودداری کنید.

هرگز همراه میوه آب ننوشید

هرگز همراه «میوه» آب ننوشید

کیفیت رطوبتی که در میوهاست با رطوبتی که شما با نوشیدن آب به آن اضافه می‌کنید، متفاوت است لذا هرگز همراه «میوه» به‌ویژه میوه‌های آبدار، آب ننوشید.

میوه‌ها رطوبتی دارند که اگر همراه یا بعد از خوردن میوه، آب میل شود رطوبت اضافی به معده تحمیل و هضم میوه مختل می‌شود و خلط حاصل از آن خلطی ناصالح خواهد بود.
کیفیت رطوبتی که در میوه است با رطوبتی که شما به آن اضافه می‌کنید متفاوت است مثلاً اگر انگور را همراه آب بخورید در اکثر مواقع حالت بدی بدست می‌دهد و حتی گاهی اسهال‌های شدید ایجاد می‌کند؛ لذا توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از خوردن میوه و یکی دو ساعت بعد از خوردن میوه (بسته به میزان قدرت معده شما در هضم میوه خورده شده) از نوشیدن آب خودداری کنید.

پادشاه عربستان تا چند روز دیگر از قدرت کناره گیری می کند

پادشاه عربستان تا چند روز دیگر کناره گیری می کند

فعال توئیتری و افشاگر اسرار خاندان آل سعود موسوم به «مجتهد» از احتمال کناره گیری پادشاه عربستان طی روزهای آتی خبر داد.

در همین راستا، مجتهد در صفحه توییتر خود نوشت: سلمان احتمالا پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی به مغرب و تا سه روز آینده، به نفع پسرش از قدرت کناره گیری‌ می‌کند.

پیش از این یک منبع در کاخ پادشاهی عربستان اعلام کرد که ملک سلمان اخیرا بیانیه ای را ضبط کرده است و در آن خبر از انتقال قدرت به پسرش را داده است. این بیانیه ممکن است در هر زمانی منتشر شود، و حتی شاید در ماه سپتامبر منتشر شود.

چندی پیش نیز ملک سلمان بر خلاف آنچه که در آل سعود مرسوم بوده است، «محمد بن سلمان» پسر خود را به ولیعهدی انتخاب کرد و «محمد بن نایف» را از ولیعهدی کنار زد.

این اولین باری است که در خاندان سعودی حکومت از پدر به پسر منتقل می شود.

درگیری رزمندگان اسلام با تروریست ها در شمال غرب کشور

درگیری رزمندگان اسلام با تروریست ها در شمال غرب کشور/ هلاکت 3 تروریست و زخمی شدن 4 تروریست دیگر

و به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ شب گذشته (پنجشنبه)‌ تعدادی از تروریست های وابسته به استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجاماقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

این اطلاعیه می افزاید: ‌در این درگیری سه تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند، چهار تن زخمی و یک تن از تروریست ها نیز دستگیر شدند و مابقی آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

بنابر این اطلاعیه در این درگیری یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر 3 حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیعشهادت نایل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است:‌ فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض اندام به پیاده نظام های قدرت های استکباری و مرتجعین منطقه ای نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

باکو راه‌آهن و ترمینال‌های باری آستارای ایران را اجاره می‌کند

امضای قرارداد راه آهن بین روسیه و آذربایجان

رئیس سازمان راه آهن جمهوری آذربایجان اعلام کرد باکو خط آهن یک کیلومتر و ۴۰۰ متری آستارای ایران را به مدت ۱۵ سال و چهار ترمینال باری را به مدت ۲۵ سال به اجاره خود درمی‌آورد. 

ادامه مطلب ...

پنتاگون: امپراطوری آمریکا در حال سقوط است

یک وبگاه آمریکایی گزارش داد، مطالعات و بررسیهای تازه پنتاگون نشان می‌دهد که امپراطوری آمریکا درحال سقوط است.

  ادامه مطلب ...

کشورهای تحریم‌کننده دوحه از مواضعشان عقب‌نشینی کردند!

 اساس یک گزارش، ۴ کشور تحریم‌کننده قطر از دوحه خواستند که شش شرط جدید این کشور‌ها را اجرایی کند.

کشورهای تحریم‌کننده دوحه از مواضعشان عقب‌نشینی کردند!/ کاهش شرط‌های محاصره‌کنندگان قطر به 6 شرط

ادامه مطلب ...

جزییات حادثه تیراندازی در آبیک قزوین اعلام شد

به دنبال حادثه تیراندازی در پادگان آبیک قزوین، رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش توضیحات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

   به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم علی سامانی رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش ضمن ابراز تأسف، تسلیت و همدردی با خانواده‌های سربازان داغدیده و همچنین مجروحان حادثه اخیر پادگان آبیک قزوین، اظهار داشت: بلافاصله بعد از حادثه تیراندازی دو اقدام فوری و همزمان صورت گرفت. در اولین اقدام اعزام مجروحان با بالگرد مستقر در پادگان آبیک به مراکز درمانی انجام شد که با همکاری بیمارستان شهید رجایی قزوین و بیمارستان ارتش از تلفات و جراحات بیشتر جلوگیری به عمل آمد و در اقدام دوم تیم‌هایی متشکل از متخصصان حوزه‌های روان‌پزشکی و بازرسی و همچنین سامانه فرماندهی تشکیل و به علل و چگونگی در محل حادثه پرداخته شد. 
ادامه مطلب ...

فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شد

سرهنگ ستاد رسول بهدادفر به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ ستاد ابوالفضل بیاری به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجامنصوب شدند.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پشتیبانی و آموزشگاه نظامی این نیرو که در ستاد نزاجا برگزار شد، گفت: فرمانده باید جوهره‌ی رهبری داشته باشد.

وی افزود: در نیروی زمینی برای انتصاب فرماندهان حساسیت بی‌نظیری وجود دارد و برای انتصاب فرمانده در شغل سازمانی، جلسات مختلفی با حضور نماینده اراده عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی برگزار می‌شود تا مسئولیت هدایت فرماندهی به افراد شایسته‌ای واگذار گردد.

چرا اتحادیه عرب درحال فروپاشی است؟

بحران روابط محور سعودی با قطر و تحولات ناشی از آن از جمله پایان نقش اتحادیه عرب و میانجیگری‌های پی در پی در این بحران از بسیاری جهات سوال برانگیز است.

  به نقل از روزنامه رای الیوم، همزمان با بحران روابط محور سعودی با قطر سوال های زیادی مطرح است، از جمله اینکه راز ملاقات نماینده سازمان ملل در یمن با دبیر کل اتحادیه عرب چیست؟ چرا سیل میانجی های عرب و غیر عرب راهی یمن نمی شوند؟ آیا ائتلاف سعودی عملا به نقش اتحادیه عرب پایان داده است؟

این سوالات در حالی مطرح است که اتحادیه عرب در سال های اخیر در حل بحران های منطقه به ویژه سوریه و یمن نقشی نداشته و رو به فروپاشی بوده است.

فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد+تصاویر

امیر سرلشکر صالحی به همراه دریادار سیاری با حضور در سواحل مکران از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد  ادامه مطلب ...

ویلای ۳۳.۵ میلیاردی "پروین" خریدار نداشت

ویلای پروین

بر اساس اینکه ویلای ۳۳.۵ میلیارد تومانی علی پروین در منطقه ییلاقی لواسان بابت بدهی برنج و شکر دولتی در مزایده به فروش نرسید، دولت قصد تملک آن را دارد بنابراین نه تنها طلب دولت نقد نشده بلکه دولت باید حدود ۱۰ میلیارد تومان به بدهکار نقداً بپردازد.

پایگاه نظامی ایران در قطر تا چند روز آینده ساخته می‌شود!

الیوم السابع مدعی شد منابعی به این روزنامه مصری گفته‌اند ایران تا چند روز آتی پایگاهی نظامی در قطر خواهد ساخت.

  ادامه مطلب ...

رد پای شبکه‌های وهابی در عملیات تروریستی تهران

حمایت همه جانبه شبکه‌های وهابی از داعش + فیلم

شبکه‌های وهابی به صورت علنی حمایت همه جانبه خود را از گروه تروریستی داعش اعلام می‌کنند. همچنین شواهدی از پشتیبانی شبکه‌های وهابی برای حملات تروریستی اخیر در تهران به چشم می‌خورد.

سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در هنگ مرزی میرجاوه زنده است

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در اردیبهشت ماه زنده بوده و در سلامتی کامل به سر می برد.

 نماینده مردم خاش افزود: رایزنی‌هایی در آن سوی مرز ، توسط علمای کرام و معتمدین و سران طوایف و اقوام دلسوز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و ضمن اینکه پرسنل سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به آنچه وظایف ذاتی آنها بوده است در برقراری امنیت و آرامش و اقتدار مرز و هم و کوتاه کردن دست تجاوز اشرار مسلح عمل کرده و تلاش کردند که امروز مرزهای جنوب شرقی کشور را با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی و جغرافیایی، امن نگه دارند.

کرد در این خصوص گفت: آنچه بنده با اطلاع اعلام می کنم این است که سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح  در سلامت کامل به سر می‌برد و حتی جراحتی که در آن درگیری دیده بود برطرف شده است و شاهد این هستیم که به زودی با سلامت کامل توسط عوامل انقلابی و کسانی که تاکنون در برابر دشمن سرخم نکرده و با اقتدار  بازگشت این سرباز را از دولت پاکستان خواستار بودند، به ایران اسلامی بازگردد تا نگرانی خانواده وی و مردم استان و ایران سربلند تبدیل به شادی و سرور شود.