کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

۷ فینال تا قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر

تیم فوتبالپرسپولیس در رویایی ترین وضعیت خود قرار دارد. این تیم بدون رقیب در لیگ برتر یکه تازی می کند.

سرخپوشان پایتخت 11 بازی تا پایان فصل  دارند و اگر آنها در 7 بازی به پیروزی دست یابند در آن صورت قهرمانی زود هنگام خود را 4 هفته به پایان بازی ها جشن می گیرند.

 این اتفاق برای برانکو اهمیت زیادی دارد چرا که پروفسور می تواند با قطعی کردن قهرمانی تیم خود خیالش را از ترافیک بازی های پایان فصل که همزمان با بازی های لیگ قهرمانان آسیا است راحت کند.

فشردگی بازی ها در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و اردوهای تیم ملی در سال گذشته نفس پرسپولیس را گرفته بود اما برانکو در فصل جاری با کسب تجربه از سال گذشته می خواهد قبل از موعد مقرر قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران تقدیم کند و تیم خود را با خیال راحت برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

اختلاف 11 امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول حاشیه امنیت برای برانکو و هواداران این تیم ایجاد کرده است. همین موضوع باعث می شود سرخپوشان پایتخت بدون ترس و با شجاعت در مسابقات فوتبال حاضر شوند و با ارائه بازی های منطقی و حساب شده همه رکوردها را ثبت کردند.

تیم پرسپولیس در وضعیتی قرار دارد که این تیم را باید قهرمان زود هنگام لیگ برتر قلمداد کنیم. قهرمانی پرسپولیس امکان پذیر است  در صورتی که این تیم درگیر مسائل حاشیه ای نشود.

سرخپوشان پایتخت با قهرمانی در لیگ هفدهم می تواند جزء معدود تیم هایی شود که قهرمانی در 2 فصل پیاپی را تجربه می کند.

قهرمانی در 2 فصل پیاپی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا از برانکو یک چهره محبوب می سازد و به طور حتم منتقدان هم از این مربی حمایت می کنند.

موفقیت ها و افتخارات برای برانکو پشتوانه خوبی است و او می تواند بعد از جدایی کی روش، خود را اصلی ترین گزینه روی نیمکت تیم ملی معرفی کند.

برانکو با وجود اتفاقات و مسائل حاشیه ای، تیم پرسپولیس را به رویایی ترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران تبدیل کرده است و به طور حتم خدمات ارزنده پروفسور در ذهن هواداران این تیم خواهد ماند.

هوادارانی که باید در 7 بازی پیش رو از تیم خود حمایت کنند تا یک قهرمانی دیگر در کارنامه ارتش سرخ ثبت شود. همچنین پرسپولیس باید 7 بازی خود را فینال زود هنگام تصور کند و روی تک تک امتیازات این دیدارها حساب کند تا در ابتدای سال جدید و ترافیک بازی ها ، جام قهرمانی را بدست آورد.

7 بازی مهم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر

پرسپولیس- گسترش فولاد

پیکان-پرسپولیس

پرسپولیس-سپاهان

صنعت نفت آبادان-پرسپولیس

پرسپولیس- استقلال خوزستان

استقلال- پرسپولیس

پرسپولیس- سایپا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.