کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

پیروزی یمن نزدیک است / سپاه پاسداران یک نیروی صرفا نظامی نیست

حل مشکلات اقتصادی مردم با سوءمدیریت در داخل به معضل تبدیل شده است/ سپاه پاسداران یک نیروی صرفا نظامی نیست

فرمانده سپاه گفت: پیروزی یمن نزدیک است و شاهد شکست ائتلاف بزرگ آمریکا و اروپای با کشورهای مرتجع منطقه هستیم.

 سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه‌شنبه 29 خرداد در همایش بسیج اساتید که با عنوان «استاد در تراز انقلاب» در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما باید ببینیم استاد تراز انقلاب اسلامی در کجا پرورش می‌یابد؟ صرفا در محیط علمی یا در محیط‌ مبارزه و جهاد و با استفاده از علم که پاسخ را باید در مولفه دوم جستجو کرد.

وی اضافه کرد: البته استاد تراز انقلاب اسلامی باید در محیط های غیر علمی هم فعالیت داشته باشد و بدانیم که عرصه جهاد امروز برای اساتید در داخل کشور و ساختن کشور است. 

 وی ادامه داد: تاکنون پیروزی‌های پی در پی نصیب جبهه انقلاب اسلامی شده است، مثل پیروزی ملت‌های لبنان و عراق و سوریه که در پی تبعیتشان از انقلاب اسلامی صورت گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیروزی یمن نزدیک است و در روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف بزرگ آمریکایی ها و اروپایی ها با کشورهای مرتجع منطقه در الحدیده هستیم.

جعفری اظهار افزود: شکست های متوالی استکبار که در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده اند از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است اما در داخل، درصد کمی از اهداف انقلاب اسلامی محقق شده و باید تلاش زیادی در این حوزه صورت بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.