کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

ایران آماده پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ است

ادعای فاکس نیوز: ایران آماده پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ است

دو تن از مقامات ارشد نظامی آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز مدعی شدند: دو دشمن آمریکا-ایران و کره شمالی- قصددارندبه زودی آزمایش‌های موشکی  انجام دهند.

این دو مقام آمریکایی مدعی شدند: پیش‌بینی می‌شود کره شمالی چهارشنبه شب یک فروند موشک بالستیک قاره‌پیمای دیگر را آزمایش کند. ایران نیز با پرتابموشک ماهواره‌بر سیمرغ برای دومین بار در طول یک‌سال گذشته، تلاش می‌کند یک ماهواره عملیاتی را در مدار زمین قرار دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 17:54 http://thenextworld.ir

سلام.حالتون خوبه ان شاءالله؟از طریق سایت حضرت باران اومدم اینجا.ادمین سایت "جهان آینده" هستم.یه مطلب:به خاطر فعالیت ها و برنامه مطالعاتیم و ... سرم خیلی شلوغه و متاسفانه همکار اینترنتی هم ندارم.فک و فامیل و دوستا که زیادن ولی کسایی نیستن که من،نویسندگی یا مشارکت همچین سایت هایی رو بهشون واگذار کنم.اگه خود شما وقت داشتین و البته مایل بودین که به حقیر در این راه کمک کنین،بهم خبر بدین،خیلی خوشحال میشم.اگرم کسی سراغ داشتین که مثل خودتون،فعال حوزه مهدوی بود و امکان همکاری با منو داشت بیزحمت معرفی کنین.یه سایت به زبان انگلیسی و یکی دیگه به زبان فارسی هستش که در هر کدام که عضو دوست داشت و توانایی هم داشت میتونه فعالیت کنه.تو شبکه های اجتماعی هم علاقه مند به فعالیت هستیم و اگه کسی عضو گروه بود و میل داشت میتونه از اونجا هم استفاده کنه برای سایت.شاید کار ما فعلا توش پول نباشه ولی ان شاءالله که پر از صفا و معنویت باشه.ببخشین مزاحم شدم.یا علی مدد

آدرس سایت ها:

http://jahane-ayandeh.thenextworld.ir

http://thenextworld.ir

آدرس ایمیل:

masoudvarmian@vatanmail.ir

masoudvarmian@chmail.ir

حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.