کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

مراسم تشییع پیکر آزاده سرافراز محمدحسین انصاری برگزار شد

مراسم تشییع پیکر امیر محمدحسین انصاری آزاده و جانباز سرافراز نیروی زمینی ارتش با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده نزاجا و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان و خانواده آن مرحوم در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم به نقش آفرینی آزاده و جانباز قهرمان نیروی زمینی ارتش در دوران اسارت پرداخت و گفت: امیر انصاری برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای اول جنگ که رژیم بعثی عراق با تمام توان به کشور حمله کرد در منطقه عین خوش حضور داشت و در همان عملیات به اسارت در آمد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جانباز و آزاده قهرمان نیروی زمینی ارتش علی رغم تمام شکنجه‌ها، حضور در سیاه‌چال‌ها و زندان انفرادی، مردانه در مقابل دشمن ایستاد.

همایش اقتصاد دفاع برگزار شد

همایش اقتصاد دفاع صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

همایش اقتصاد دفاع برگزار شد همایش اقتصاد دفاع صبح امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی مشاور فرمانده کل ارتش و جمعی از معاونین نیرو‌های مسلح حضور دارند.

اسامی سرنشینان هواپیمای سقوط‌کرده تهران - یاسوج

هواپیما

هواپیمای ATR متعلق به هواپیمایی آسمان که صبح امروز از رادار خارج شده بود در حوالی سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما که ساعت 8 و 54 دقیقه از تهران عازم یاسوج شده بود از ساعتی پیش از رادار خارج شد. بنا بر اعلام هواپیمایی آسمان این پرواز 60 مسافر داشته که یکی از آنها کودک بوده، دو مهماندار، دو امنیت پرواز و دو خلبان و کمک در این پرواز بودند که تعداد سرنشینان جمعاً 66 نفر می‌شود.

اسامی سرنشینان این هواپیما به شرح ذیل است:

1. خلیل آهنگران

2. احمد چرمیان

3. سیدرضا فاطمی‌ طلاب

4. علیرضا جامه‌نی

5. سکینه کاظمیان‌ور

6. اردشیر راد

7. سیدبهزاد سیادتی

8. سید  صالحی‌پرور

9. حامد امیری

10. محمد فهیمی‌هنزایی

11. ابوالقاسم فرهمندی

12. مهدی جاویدپور

13. عبدالاحد مرادی

14. سلمان آذری

15. فاطمه دالوند

16. کوثر هردانی

17. محمد کبیریان

18. علیرضا کلهر

19. حامد مهدوی

20. مژگان نظری

21. جلال امیدی‌پور

22. حسین رستمی

23. مریم عابدی

24. احمد انوری

25. محمد برزگری

26. رویا داخته

27. مجید اسلامی

28. مهدی قرالی

29. حسن‌رضا قرلاقی

30. ژیلا قلی‌پور

31. زهرا ایمانی‌مهر

32. عبدالرضا کردی

33. محمد نجات

34. سید  نشاطی‌فر

35. محمدصادق نوری

36. امیر پورشابان

37. رحمت صالحی‌پرور

38. بهروز شریف‌کاظمی

39. پریسا سوهانی

40. شهبد یاری‌پور (کودک خردسال)

41. شاهپور یاری‌پور 

42. غلامعلی احمدی

43. میلاد علی‌پور

44. محسن الله‌ویران‌زاده

45. افشین انصاری

46. سید ایلیا دانشی

47. سید طاها دانشی

48. محمد عیدی‌نیا

49. علی فرزانه

50. حمید هداوندخانی

51. عزت‌الله حق‌شناس

52. ابراهیم جعفریان سی‌سخت

53. نرگس خوبانی

54. علی ناجمامی سخوی‌دی

55. محمد نجات‌صداقت

56. مصطفی رضایی

57. سیدابراهیم ساداتی

58. محسن سمیعی نصرآبادی

59. محسن تقی‌پور 

60. علی زارع

اسامی خدمه پرواز 3704 هواپیمایی آسمان:

١-کاپیتان حجت الله فولاد
٢-خلبان دوم کاوه خلیلی
٣-سرمهماندار محمد حسین فرش سنگی
٤-مهماندار بهنام رضایی نیارکی

اسامی شهدای امنیت پرواز:

 ١-محمود بهشتی
٢-فرهاد معصومی

تمام تیم های برزگ عربستانی و قطری به دنبال مهاجم پرسپولیس

تمام تیم های برزگ  عربستانی و قطری به دنبال مهاجم پرسپولیس

سایت «ساکر نایجریا» در گزارشی که به معرفی بازیکنان نیجریه ای آسیا اختصاص داشت، به نقل از مدیر برنامه های گاودین منشا خبر داد که  تمام تیم های متمول و بزرگ  عربستانی و قطری خواستار جذب این بازیکن پرسپولیس هستند.

این سایت در گزارشی با عنوان «شوالیه‌های نیجریه ای آسیا» به معرفی بازیکنانی پرداخته که به امید کسب درآمد، رسیدن به دروازه های فوتبال اروپا و راهیابی به تیم ملی نیجریه ،به فوتبال آسیا نقل مکان کرده اند.
یکی از این بازیکنان گادوین منشا است که در حال حاضر برای پرسپولیس بازی می کند و سابقه حضور و درخشش در لیگ قهرمانان را نیز دارد.

قدرتی که دشمنان را به تمجید از ایران وا داشت

در سال های قبل از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران با اینکه رژیم پهلوی با یکی از قدرت‌های جهان یعنی آمریکای مستکبر رابطه دوستی و شاید بتوان گفت ارباب و نوکری داشت و با حمایت آن ها به عنوان ژاندارم منطقه شناخته می شد، اما به گفته کارشناسان و صاحب نظران غربی از نظر نظامی قدرت چندانی نداشت و بسیار ضعیف بود.

تغییر 180 درجه ای معادلات با پیروزی انقلاب اسلامی ایران

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 معادلات جهانی بطور محسوسی تغییر کرد. جنایات منافقین و ترورها و نا آرامی های داخلی از یک سو، تجاوز صدام حسین و هشت سال جنگ تحمیلی از سوی دیگر، در کنار تحریم های تمام عیار و همه جانبه از طرف کشورهای غربی از آغاز انقلاب مثلثی را تشکیل داد که ایران را در تنگنا قرار دهد و به زانو درآورد، غافل از اینکه همین تهدیدها به فرصتی تبدیل شد که ایران را به قدرتی جهانی تبدیل کرد.

سواد رسانه ای و رهاشدگی فضای مجازی

اهمیت و نقش فضای مجازی و رسانه ها بر کسی پوشیده نیست و صحبت در این مورد آنقدر بدیهی شده، که به یک تکرار ممل در نزد مخاطبان تبدیل شده است.

آنچه امروز حایز اهمیت است، نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی به عنوان یک فرا رسانه و یا یک رسانه چند وجهی و موثر است.

فضای مجازی یک تیغ دو لب است، یک لبه آن ارتقای سطح فکر، فرهنگ و دستیابی سریع به اطلاعات و ارتباطات موثر در همه زمینه ها است. سوی دیگر این تیغ، آسیب های بی شماری در حوزه های فردی، خانوادگی، اجتماعی، سبک زندگی و فرهنگ عمومی نهفته است.

نصب "سامانه دفاع نقطه‌ای کمند" بر روی شناورهای نیروی دریایی ارتش تا پایان سال

نصب سامانه دفاع نقطه‌ای کمند روی شناورهای نیروی دریایی تا پایان سال

امیرحمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دهمین جشنواره جوان سرباز و در جمع خبرنگاران درباره سامانه دفاع نقطه ای کمند گفت: در بحث مصونیت سازی شناورها کارهای ویژه‌ای در نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سلاح نقطه‌زن کمند که برای مصونیت سازی شناورهای دریایی ساخته شده تست‌های زمینی و دریایی را انجام داده و در رزمایش و تیراندازی ‌ها از آن استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا کمند تا پایان سال روی ناوها نصب می‌شود، عنوان کرد: بله؛ انشاالله این اتفاق خواهد افتاد.

دهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد

دهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد

دهمین جشنواره جوان سرباز صبح امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزشی شهید امانی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی و جمعی از معاونان و سربازان نیروهای مسلح حضور دارند.

جلسه محرمانه برای جانشینی ملکه انگلیس

 به نقل از ایندیپندنت، یک گروه عالی‌رتبه روز سه‌شنبه را به‌طور کامل به بحث و گفت‌وگو درباره این موضوع پرداختند که بعد از مرگ ملکه انگلیس چه‌کسی باید جایگزینش شود.

طبق آنچه در اختیار بی‌بی‌سی قرار گرفته دستور کار این جلسه شامل بررسی موضوع "حکومت وسیعتر" بود که طبق گفته منابع یک اسم رمز برای موضوع جانشینی ملکه است.

ملکه در مراسم تاج‌گذاری در 1953 به‌عنوان رئیس کشورهای مشترک المنافع معرفی شد، زمانی که او در 7 سازمان مربوط به 8 کشور عضو ریاست را به‌عهده داشت.

اما این سمتی ارثی نیست که پس از مرگ ملکه به‌طور خودکار به شاهزاده ولز تفویض شود. چارلز تنها در 15 کشور از 53 عضو مشترک المنافع سمت ریاست را به‌عهده خواهد داشت.

ساخت ایران| دوربینی که موقعیت تک‌تیراندازها را مشخص می‌کند عکس و جزئیات

لنزیاب

  امروزه استفاده از دوربین های لیزری و دید در شب امری متداول در یگان‌های نظامی است. اما شاید استفاده از این نوع دوربین‌ها بیشتر بین تک تیراندازها و فرماندهان متدوال باشد. 

سود سهام عدالت چه گروهی از مشمولان، امروز تسویه می‌شود؟

سهام عدالت

  واریز سود سهام عدالت مرحله تکمیلی مددجویان تغییر وضعیت یافته نهادهای حمایتی که جزو مشمولین سهام عدالت هستند، به تدریج از امروز مورخ 21 بهمن ماه 1396 آغاز خواهد شد. 

بر این اساس مانده سود یکی دیگر از چهار گروه باقیمانده مشمولان سهام عدالت از روز 21 بهمن ماه جاری در حالی از طریق شعب بانک های عامل و موسسات مالی که مشمولین مزبور شبا بانکی خود را از طریق آن به این سازمان اعلام نموده اند پرداخت خواهد شد که مددجویان سابق تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و خانوار آنان که در گذشته جزو این اقشار بوده و مشمول دریافت سهام عدالت شدند و هم اکنون تحت پوشش این نهادها نیستند، می توانند برای دریافت سود متعلقه اقدام نمایند.

ارسال پرونده یکی از متهمان کشف حجاب‌های اخیر به دادگاه

دادگاه نظامی

  درباره آخرین وضعیت پرونده‌های حقوق‌های نجومی اظهار کرد: تعدادی از پرونده‌ها در شرف صدور حکم است ولی حکمی در مورد آنها صادر نشده است.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: بر اساس صحبتی که با قضات پرونده و مجتمع مربوطه داشتم، پیش‌بینی می‌شود ظرف یک تا دو هفته آینده احکام این پرونده‌ها صادر شود.

اسماعیلی در خصوص پرونده افرادی که بنابر اعلام پلیس به خاطر کشف حجاب دستگیر شدند گفت: در این ارتباط تا الان یک پرونده به دادگاه ارسال شده است و از اینکه هم اکنون چه تعداد پرونده در دادسرا مطرح است، آمار دقیق ندارم.

دستور ویژه دادستان کل کشور در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ/ مدیر شرکت در ایران احضار شود

در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد. 

جناب آقای حشمتی
معاون محترم در حقوق عمومی

سلام علیکم

به دنبال اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ کره جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد.

چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام نمایند.

در غیراینصورت شرکت سامسونگ به عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف. ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد ٢٠ و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

گزارش اقدامات صورت گرفته به اینجانب ارائه شود.

محمدجعفر منتظری

اعتراض مان نباید باعث ویرانی ایران مان گردد.

 پُشت مرزهای شرقی کشور، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم – ضدایرانی، از

 جمله : القاعده، طالبان، جندلله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، اتحاد الجهادی الاسلامی و غیره – با هزاران نیرو مستقر هستند. – در کنار آن‌ها – به مدد دلارهای عربستان سعودی – زنجیره‌ای از مدارس وهابی در «مناطق قبیله‌ای فدرآل پاکستان» و نواحی مرزی ایران تاسیس شده که سال‌هاست – با هدف مشخص «شیعه کُشی» – هزاران کودک و نوجوان محروم این مناطق را شستشوی مغزی می‌دهند، آلوده به تنفر و کینهٔ فرقه‌ای می‌کنند و برای «جهاد با رافضی‌‌ها(شیعیان)» آماده می‌سازند. – پُشت مرزهای غربی کشور نیز – از شمال تا جنوب – صدها تشکُل‌ سیّال و سلول‌ تروریسیِ فعال و خفته وجود دارد