کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

جذابیت زنان عربستانی برای القاعده و داعش

به گزارش جام نیوز، روزنامه سعودی "الوطن" نوشت: شستشوی مغزی زن عربستانی باعث شده است که وی افراط گری را در خانه و محل زندگی اش گسترش دهد.


خانم " میرفت عبدالرحمن " دانشجوی دانشگاه نایف عربستان در رساله فوق لیسانس خود می گوید: بر اساس دین اسلام، جرایم تروریستی معاصر که با خونریزی و غارت اموال همراه است، نسخۀ جدیدی از محاربه به شمار می آید. 


عبدالرحمن گفت : یکی از اهداف استراتژیک گروه های افراطی فریب و جذب زنان عربستانی است و نهادهای امنیتی عربستان با این وجود اقدامی لازم برای مبارزه با پدیده پیوستن زنان به گروه های تروریستی و افراطی انجام نمی دهند. 


برخی از زنان عربستانی در چند سال گذشته به القاعده و داعش پیوستند که " هیله القصیر ، اروی بغدادی ، ریما الجریش ، می الطلق ، امینه الراشد ، ندا القحطانی و مطلقه شهر ساجر (شمال ریاض پایتخت عربستان) " از همین زنان هستند.


العالم در پایان نوشت: عبدالرحمن خواستار کنترل زنان مظنون به فعالیت تروریستی شد و افزود : زنانی که مظنون به همکاری با گروه های افراطی هستند ، چه در ادارات دولتی چه در نهادهای غیردولتی یا خیریه باید تحت کنترل قرار بگیرند تا بتوان آنها را از جذب دیگران به گروه های افراطی یا جمع آوری کمک های مالی برای این گروه ها منع کرد.

 

گفتنی است شخصیت ضعیف زنان عربستانی بیش از زنان سایر کشورها می تواند برای داعش مفید باشد چراکه "بردگی" نهایت استفاده داعشی ها از زنان است.

 

مسیر دشواری پس از اجرای « برجام» پیش رو داریم













چگونگی جلوگیری از نفوذ آمریکا در گفت و گوی «قدس» با دکتر محمد علی فتح اللهی، کارشناس و تحلیلگر سیاسی؛

مسیر دشواری پس از اجرای « برجام» پیش رو داریم

گروه سیاسی - ساحل عباسی: نفوذ در ایران مهمترین برنامه‌ای است که مبالغ هنگفتی را در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر ایالات متحده آمریکا تحمیل کرده ...


که با هوشیاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری این کار

 بارها با شکست مواجه شده است. اما این روزها دلسوزان انقلاب اسلامی،  نگران منافذی در برجام و ملاحظات سیاسی و انفعالی هستند که گاه در رفتارها و واکنشهای برخی مسؤولان در قبال سیاست‌های غرب بخصوص آمریکا مشاهده می‌شود .

دکتر محمد علی فتح اللهی، کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی درباره چرایی ورود و چگونگی ممانعت از نفوذ آمریکا در عرصه‌های مختلف با قدس گفت‌وگویی داشته است که در ادامه می‌خوانید.

 

ادامه مطلب ...

حاجی حج و شهادتت قبول...

افسران - حاجی حج و شهادتت قبول...




مرگ بر آل سعود...
شادی روحشان صلوات...

مفتی دربار سعودی: آل‌سعود برگزیده خدا هستند


مفتی دربار سعودی در بی‌حرمتی آشکار به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در منا جان باختند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به این رژیم گفت: شما هرگز در آنچه رخ داد، مقصر نیستید.
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی و رئیس به‌اصطلاح شورای علمای ارشد و پژوهش‌های علمی و فتوای رژیم در ادامه تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم آل سعود به سوء استفاده از آیات قرآن کریم پرداخت و خطاب به آل سعود گفت: خداوند هر یک از مخلوقات و خلقش را که بخواهد بر دیگری برتری می‌دهد، خداوند شما را برای این سرزمین بزرگ، سرزمین حرمین شریفین برگزیده است و این از کمال علم خداوند است.
آل الشیخ با تأکید بر حمایت کامل خود و شیوخ وهابی از رژیم آل سعود مدعی شد: خیلی‌ها به حاکمان عربستان و اقتصاد و انسجام آنها حسادت می‌ورزند.
 
مفتی دربار سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان سخنانش را منتشر کرده است، در ادامه بی‌حرمتی به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در مشعر منا قربانی شدند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به آل سعود چنین گفت : شما هرگز در آنچه رخ داد (فاجعه منا) مسئول نیستید،‌ زیرا تمام تلاش‌های موفقیت‌آمیز خود را به کار گرفتید 
ادامه مطلب ...