کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

هشدار ستادکل نیروهای مسلح به دولت ترامپ

هشدار ستادکل نیروهای مسلح به دولت ترامپ

 سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پی مصوبه شب گذشته کنگره آمریکا در مورد قانون جدید آمریکا علیه کشورمان به دولت ترامپ هشدار داد که من بعد، بیش از گذشته نسبت به رویکردهای نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به‌پشتوانه عظیم مردمی با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر مسیر خود را برای دستیابی به قله‌های پیشرفت خواهند پیمود و با شیطنت‌های آمریکا مقابله پشیمان‌کننده خواهند داشت.

سردار جزایری در ادامه با تأکید بر اینکه سپاه و ارتش دو بال قدرتمند نظام هستند و بازی در هر میدان انقلاب اسلامی را برای آمریکایی‌ها تغییر خواهند داد، افزود: عواقب هرگونه بداخلاقی جدید در منطقه به‌عهده آمریکای شرور و تروریست‌پرور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل اتکا به خود و خودکفایی بومی در نیروهای مسلح کشورمان عامل مهم خنثی‌سازی تحریم‌های آمریکا در گذشته بوده که این خط‌مشی با قوت همچنان جاری خواهد بود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 19:12 http://thenextworld.ir

سلام.حالتون خوبه ان شاءالله؟ادمین سایت "جهان آینده" هستم.یه مطلب:به خاطر فعالیت ها و برنامه مطالعاتیم و ... سرم خیلی شلوغه و متاسفانه همکار اینترنتی هم ندارم.فک و فامیل و دوستا که زیادن ولی کسایی نیستن که من،نویسندگی یا مشارکت همچین سایت هایی رو بهشون واگذار کنم.اگه خود شما وقت داشتین و البته مایل بودین که به حقیر در این راه کمک کنین،بهم خبر بدین،خیلی خوشحال میشم.اگرم کسی سراغ داشتین که مثل خودتون،فعال حوزه مهدوی بود و امکان همکاری با منو داشت بیزحمت معرفی کنین.یه سایت به زبان انگلیسی و یکی دیگه به زبان فارسی هستش که در هر کدام که عضو دوست داشت و توانایی هم داشت میتونه فعالیت کنه.تو شبکه های اجتماعی هم علاقه مند به فعالیت هستیم و اگه کسی عضو گروه بود و میل داشت میتونه از اونجا هم استفاده کنه برای سایت.شاید کار ما فعلا توش پول نباشه ولی ان شاءالله که پر از صفا و معنویت باشه.ببخشین مزاحم شدم.یا علی مدد

آدرس سایت ها:

http://jahane-ayandeh.thenextworld.ir

http://thenextworld.ir

آدرس ایمیل:

masoudvarmian@vatanmail.ir

masoudvarmian@chmail.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.