کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

عید سعید فطربر همگان مبارک

Image result for ‫سعید-فطر‬‎

با بازشدن درب های مصلای تهران به روی نمازگزاران سیلی از جمعیت برای اقامه نمازعید سعید فطر وارد این تجلی گاه با شکوه مومنان شدند.

- از همان ساعت های اولیه، حضور نمازگزاران در مسیرهای منتهی به مصلای تهران پرشور بود و بسیاری از شهروندان تهرانی بصورت خانوادگی درآیین عبادی نماز باشکوه عید سعید فطر شرکت کردند.
- شرکت های مترو و اتوبوسرانی شهر تهران از ساعت 5 صبح برای رفاه در تردد نمازگزاران به مصلای تهران مسافران مسیرهای منتهی به مصلا را بصورت رایگان انتقال می دادند.
- گروه های اورژانس و آتش نشانی شهر تهران از شب گذشته در مصلای تهران و مسیرهای اطراف آن استقرار یاقته بودند.
- صندوق هایی برای دریافت زکات فطریه در مسیرهای حرکت نمازگزاران به سمت مصلای تهران و خیابان های شهر تهران استقرار یافته بود.
- نظم و انضباط خاصی در مسیرهای منتهی به مصلای تهران حاکم شده و پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای تمهیدات ویژه راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به مصلای بر این نظم افزوده شده است.
-برای نمازگزارانی که با وسیله های نقلیه شخصی، خود را به مصلای تهران رسانند پارکینگ هایی برای آنان در نظر گرفته شده بود.
- ویژه برنامه های عید سعید فطر در مصلی تهران از ساعت 7 صبح با تلاوت آیات قرآن کریم شروع شد.
- مدیجه سرایی مداحان اهل بیت(ع) از دیگر ویژه برنامه های امروز مصلای تهران است و نماز باشکوه عید سعید فطر راس ساعت 8 صبح به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی آغازشده است.
- انبوه نمازگزاران در صف های طولانی و به هم پیوسته شانه به شانه نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.
- رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز خطبه های نماز عید را ایراد فرمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.