کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

سقوط شهر «عدن» کذب است/ عدن برای مردم یمن به منزله کودک برای مادر

به گزارش نامه نیوز، یکی از اعضای جنبش انصارالله یمن با اشاره به تحولات شهر «عدن» یمن اظهار داشت: اخبار مربوط به سقوط شهر عدن اخباری تحریف شده است و دشمنان یک سری اخبار غیرواقعی در خصوص پیروزی‌هایشان منتشر می‌کنند تا شکست‌های سیاسی و نظامی خود را در یمن بپوشانند.

«سید صادق شرفی» در خصوص وضعیت یمن گفت: دشمن در جنگ علیه یمن با بمباران این کشور، جنایت‌های زیادی را در حق مردم یمن مرتکب شد، همچنین در این جنگ انبارهای مواد غذایی هم هدف بمباران‌ها قرار گرفت. البته دشمن در جنگ یمن شکست‌های بزرگی را متحمل شده و تعدادی از پایگاه‌های دشمن در اراضی اشغال شده «جیزان»، «نجران» و «عسیر» سقوط کرده است.

وی که با خبرنگار ابنا گفتگو می‌کرد افزود: متمرکز شدن سیاسی و رسانه‌ای دشمنان بر روی مساله استان عدن در راستای ایجاد یک پیروزی های دروغین برای پوشاندن شکست حمله به یمن در همه جوانب سیاسی و نظامی است.

عضو حرکت انصارالله یمن، جنگ بر ضد این کشور را شکست خورده دانست و افزود: مزدوران دشمن در اکثر جبهه‌هایی که در مناطق مختلف جغرافیایی یمن باز کرده‌اند، شکست‌های سنگینی خورده‌اند.

سید صادق شرفی تصریح کرد: به کسانی که می‌گویند عدن سقوط کرده، می‌گوییم که هیهات که این شهر سقوط کند، عدن برای مردم یمن همچون کودکی برای مادر است و هیهات که مادر از کودک خود دست بکشد، یمن عدن را ترک نمی‌کند و یمنی‌ها اجازه نمی‌دهند که حتی یک ذره از خاک عدن هم اشغال شود.

وی با بیان اینکه کذب بودن اخبار رسانه‌های دروغگو بالاخره مشخص می شود، تاکید کرد: آن‌ها به دنبال پاک کردن صفحات سیاه جنایت دشمنان هستند. آنها با نشر اخبار دروغین می‌خواهند به جهان بگویند که اهدافشان در جنگ علیه یمن محقق شده است.

عضو حرکت انصارالله در خصوص نتیجه جنگ یمن خاطرنشان کرد: اگر این جنگ ده‌ها سال هم ادامه داشته باشند، به نتیجه نمی‌رسد. یمن مستقل می‌ماند و این کشور با گام های ثابت به سوی استقلال درهمه جوانب حرکت می‌کند. یمنی‌ها خودشان یمن آینده را می‌سازند و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.