کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

کیمیای عدالت

سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی

نمازگزاران در محکومیت اعدام شیخ نمر تظاهرات کردند

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه بار دیگر حماسه حمایت از مسلمانان را به رخ استکبار کشیدند و ضمن محکوم کردن جنایات سعودی ها، شعاری های ضد استکباری و ضد صهیونیستی سردادند. 
مشهد - در راهپیمایی که در مشهد مقدس برگزار شد جمعی از اهالی قطیف عربستان، شیعیان بحرین و طلاب نیجریه ای مقیم مشهد نیز حضور داشتند و راهپیمایان با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آل سعود خائن/ آل سعود پلید، نوادگان یزید/ای قاتل بی حیا، آل سعود رسوا /آل سعود خائن، مایه ننگ دائم 'این جنایت را به شدت محکوم و تقبیح کردند. 
'شیخ نمر شهید راه دین شد، خون به دل تمام مسلمین شد/شیخ نمر شهید کربلایی، رسواگراسلام آمریکایی/شیخ نمر رهرو عترت بود، شهید جاوید ولایت بود/ وهابی قاتل کند جنایت، اسرائیل ملعون کند حمایت' از شعارهای دیگر راهپیمایان مشهد بود.
در این راهپیمایی که با شرکت نمازگزاران زائر و مجاور حرم مطهر رضوی برگزار شد راهپیمایان از مقابل باب الجواد حرم مطهر رضوی تا چهار راه شهدای این شهر را پیمودند. 
در این تجمع، راهپیمایان، تصاویری از شیخ نمر باقر النمر و شیخ ابراهیم زکزاکی در دست داشتند. 
قرائت قطعنامه در تجمع راهپیمایان بخش پایانی این آئین بود که با شعار الله اکبر راهپیمایان تایید شد. 

تهران ـ همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه با راهپیمایی از شبستان جنوبی تا خیابان بهشتی جنایات و اقدامات خصمانه رژیم آل سعود از جمله به شهادت رساندن شیخ نمر را محکوم کردند.
هزاران نمازگزاران تهرانی امروز همصدا شعار مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل، مرگ بر آل خلیفه، مرگ برآل سعود و سکوت هرمسلمان خیانت است به قرآن، سردادند و جنایات رژیم سعودی را محکوم کردند. 
همچنین نمازگزاران با دردست داشتن پلاکاردهایی با عنوان آل سعود مرگت باد، مرگ بر تکفیری و داعشی، لعن الله علی آل سعود، انتقام الهی گریبان آل سعود را خواهد گرفت، اقدامات خصمانه آل سعود را محکوم کردند. 

شیراز - نمازگزاران شهرستان های مختلف استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با انجام راهپیمایی، شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود را محکوم و انزجار خود را از جنایت های آل سعود اعلام کردند.
مردم ولایت مدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) دراین راهپیمایی که از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) آغاز و تا چهار راه پیروزی این شهر ادامه داشت، با شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، آل سعود نوکر آمریکا است، آل سعود دشمن مسلمین در جهان است، آل سعود مزدور آمریکا است، کار آل سعود جنایت است جنایت، مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، جنایت های دولت آل سعود را محکوم کردند.   خرم آباد- مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار استان لرستان نیز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی سرشناس عربستان توسط حکومت دست نشانده آل سعود راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی اعتراض آمیز با حضور پر شور مردم و مسئولان در خرم اباد در محکومیت جنایت ها و اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر ،رهبر شیعیان عربستان از محل مصلی الغدیر این شهر آغاز شد. 
مردم در این راهپیمایی شعارهای 'مرگ بر آمریکا' ، ' مرگ بر انگلیس' ، 'مرگ برآل سعود خائن' ، ' آل سعود ، ننگت باد' ، 'هیهات من الذله ' و 'شیخ نمر ، شهادتت مبارک'، 'لبیک یا حسین' سردادند و جنایت های آل سعود را محکوم کردند.
سمنان - ایرنا - نمازگزاران شهرستان های مختلف استان سمنان بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه با برپایی راهپیمایی ، اعدام آیت الله نمر روجانی برجسته شعیه عربستان توسط آل سعود را محکوم کردند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های شاهرود، میامی ، دامغان ، گرمسار ، آرادان ، مهدیشهر ، سمنان ، سرخه حاکسیت که نمازگزاران این مناطق بعد از اقامه نماز با حضور در میادین اصلی این شهرها با گرامیداشت یاد و خاطر شهید آیت الله نمر باقرالنمر ، اقدام ننگین آل سعود را محکوم کردند. 
این راهپیماییان با سردادن شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل ، ضمن محکومیت اعدام آیت الله نمر از مجامع بین المللی خواستار واکنش فراگیر و همچنین رسیدگی این جنایت از آل سعود شدند.

بوشهر-ایرنا- نمازگزارن بوشهری پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اعدام شیخ نمر راهپیمایی و این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، این راهپیمایی از مصلی شهر بوشهر آغاز و تا میدان قدس این شهر ادامه یافت و در طول مسیر راهپیمایان با حمل پارچه نوشته های اعتراض خود را به جنایات رژیم آل سعود ابراز داشتند. 
در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیون و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد مردم خشم و انزجار خود را از اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را اعلام کردند. 
مردم ولایت مدار بوشهر در این راهپیمایی با شعارهایی خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایت رژیم آل سعود شدند. 
در چند روز اخیر روحانیون و طلاب شهرستان های استان بوشهر نیز با برگزاری تجمع های اعتراض آمیز خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات آل سعود نشان دادند. 

کرمان - نمازگزاران کرمانی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در خیابان های این شهر و سردادن شعار علیه دولت سعودی، اقدام ننگین آل سعود را در شهادت شیخ نمر محکوم کردند.
کرمانی ها با سردادن شعارهایی چون سکوت در برابر جنایت خیانت است، خیانت است، خیانت، وهابیت جرثومه فساد است وجود او منبع ای از عناد است و وهابیت که اینچنین ذلیل است، مزدور آمریکا و اسرائیل است، خشم و انزجار خود را از شهادت شیخ نمر نشان دادند. 

کرمانشاه - مردم کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به منظور محکوم کردن اقدام رژیم ال سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر در هوای بارانی راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر ال سعود سر دادند.
این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد. 
نمازگزاران کرمانشاهی در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر امریکا؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ال سعود سر دادند. 
ایت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه نیز در خطبه های نماز جمعه اقدام حکومت ال سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد. 

زاهدان- راهپیمایی ضد جنایات آل سعود و در اعتراض به شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر امروز همزمان با دیگر نقاط کشور با حضور شمار زیادی از مردم نمازگزار زاهدانی برگزار شد.
مردم نمازگزار زاهدانی پس از اقامه نمازجمعه در این راهپیمایی، انزجارشان را از شهادت آیت الله نمر به دست حکام سعودی اعلام کرده و خواهان برخورد سازمان های به اصطلاح حقوق بشر با این جنایت دولت عربستان سعودی شدند. 
این راهپیمایی از درب مصلی قدس زاهدان آغاز و تا خیابان آزادی ادامه یافت. 
نمازگزاران جمعه دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان با شرکت در راهپیمایی، انزجارشان را از جنایت آل سعود در منطقه بخصوص به شهادت رساندن آیت الله نمر ابراز کردند. 

اراک- نمازگزاران استان مرکزی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راه پیمایی های اعتراض آمیز، اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر را محکوم کردند.
مردم همیشه در صحنه شهرستان اراک پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس تا خیابان سلمان فارسی راهپیمایی کردند و این اقدام قبیح آل سعود را به شدت محکوم کردند. 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعتراض آمیز شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، شیخ نمر، شهید راه دین شد، خون به دل تمام مسلمین شد، نمی شود پاک زلوح گردون جنایت آل سعود ملعون، شیخ نمر فدایی قرآن است شهید دین، زنده و جاودان است؛ سردادند. 
این راهپیمایی علاوه بر اراک - مرکز استان مرکزی- در شهرستانهای خمین، ساوه، زرندیه، دلیجان، محلات، شازند، خنداب ، تفرش، آشتیان، کمیجان و فراهان نیز برگزار شد. 

ساری - مردم ولایتمدار و مومن استان مازندران همپای دیگر هموطنان در سراسر ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه با انجام راهپیمایی اقدام نابخردانه آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر را محکوم کردند.

رشت - نمازگزاران شهرهای مختلف استان گیلان، با انجام راهپیمایی اعتراض آمیز، شهادت آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود را محکوم و انزجار خود را از جنایت های آل سعود اعلام کردند.
نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه این هفته در نقاط مختلف استان گیلان، ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود، شعاری های ضد استکباری و ضد صهیونیستی سر دادند. 
مردم ولایت مدار رشت نیز در این راهپیمایی که از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ این شهر انجام شد، با سردادن شعارهایی ، جنایت های آل سعود را محکوم کردند. 
این راهپیمایی همزمان با نمازگزاران سراسر کشور در استان گیلان برگزار شد. 
یزد - قشرهای مختلف مردم یزد پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اعدام آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه توسط رژیم آل سعود راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که از مسجد ملااسماعیل تا حسینیه امیرچقماق و با حضور مسئولان استانی، فرمانده هان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد شرکت کنندگان با شعارهایی انزجار خود را از سکوت مجامع بین المللی و این حرکت غیرانسانی حکام آل سعود نشان دادند. 
شیخ نمر شهید راه دین شد، خون به دل تمام مسلمین شد، آل سعود محکوم به شکست است، فریاد ما فریاد حق پرست است، وهابی ملعون کند جنایت، اسرائیل از او کند حمایت، شیخ نمر پیرو دین و قرآن، کشته شده به دست نامسلمان از جمله شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود. 
در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با قرائت قطعنامه ای چهار بندی ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر باقر النمر و ابراز همدردی با شیعیان عربستان، رژیم جنایتکار آل سعود را مجری سناریوهای اسلام ستیزی در اتاق های فکر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی عنوان کردند و حفظ انسجام و وحدت همه آزادیخواهان و به خصوص دولت ها و ملت های اسلامی را برای شکست توطئه های استکباری خواستار شدند. 
درخواست از دستگاه سیاست خارجی برای جبهه گیری قاطع، انقلابی و عزتمندانه در راستای برخورد با اقدام های خصمانه رژیم مرتجع آل سعود و کنار زده شدن پرده تزویر و نفاق در برخورد با حقوق بشر توسط مدعان حقوق بشر از دیگر خواسته های شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود. 

قزوین- نمازگزاران قزوینی پس از حضور در آئین عبادی-سیاسی نماز جمعه، در اعتراض به اقدام جنایتکارانه اعدام و به شهادت رساندن شیخ باقر النمر توسط رژیم سعودی راهپیمایی کردند.
نمازگزاران قزوینی در این مراسم شعارهایی را بر علیه حکام آل سعود سرداده و جنایت اخیر آنها را در به شهادت رساندن مظلومانه شیخ باقر النمر روحانی برجسته شیعی مذهب را به شدت محکوم کردند. 
نمازگزاران قزوینی در این راهپیمایی مسیر مسجد النبی(ص) میعادگاه نماز جمعه در خیابان امام خمینی (ره) را تا میدان آزادی طی کردند. 

قم - نمازگزاران قمی، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شعیان عربستان را محکوم کردند.
جمع کثیری از مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم روز جمعه همگام با مردم دیگر نقاط کشور پس از اقامه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در یک راهپیمایی اعتراض آمیز از مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدای این شهر، خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم سفاک آل سعود به جهانیان ابراز داشتند. 
شرکت کنندگان در این تظاهرات با شکوه در حالی که تمثال های های مبارک حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهید شیخ نمر و همچنین پلاکادرهایی مرگ بر آل سعود قاتل در دست داشتند، با فریادهای کوبنده الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، جنایات این رژیم آدمکش در یمن و همچنین در مناطق شیعه نشین عربستان را به شدت محکوم نمودند. 
'شهید شد روحانی پر ثمر خون او کند به سرعت اثر' ، 'درود بر شهید باقر نمر خونش می جوشد همواره می خورشد'، 'آل سعود پلید است چون از نسل یزد است' و 'آل سعود نابود است چون بدتر از یهود است'، از جمله شعارهای امروز مردم قم در واکنش به شهادت این روحانی آزاده بود. 
مردم انقلابی قم همچنین با سر دادن شعارهای دیگری همچون 'آل سعود خبیث است نوکر انگلیس است، 'آل سعود ذلیل است خودش یک اسرائیل است'، 'آل سعود بی غیرت است کارش فقط جنایت است'، 'رژیم پوسیده آل سعود باشد دگر رو به فنا و سقوط' و 'آل سعود یک قاتل بی حیا فرمانبر اسرائیل و آمریکا' جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند. 

ایلام - نمازگزاران ایلامی پس از اقامه نماز جمعه جنایت آل سعود در شهادت آیت الله نمر باقر النمر روحانی مظلوم شیعه را محکوم کردند.
نمازگزاران مسجد جامع ایلام در پایان آیین نمازجمعه این هفته همزمان با سراسر ایران اسلامی با محکومیت این جنایت علیه آل سعود و دشمنان اسلام شعار دادند. 
تجمع کنندگان در این آیین با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود اعدام آیت الله النمر را محکوم کردند. 

سنندج- جمعی از نمازگزاران کردستانی بعد از اقامه نماز همزمان با ملت مسلمان ایران با حضور در راهپیمایی ضد سعودی جنایت رژیم آل سعود را در منطقه به ویژه در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را محکوم کردند.
این راهپیمایی از مقابل مساجد جامع شهرستان های استان کردستان تا میدان اصلی شهرها برگزار شد و نمازگزاران با در دست داشتن پارچه نوشته و پلاکارد جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند. 
در سنندج مرکز استان کردستان نیز نمازگزاران از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان انقلاب اسلامی را با سردادن شعارهایی علیه رژِیم آل سعود طی کردند. 
نمازگزاران سنندجی با سر دادن شعارهایی همچون 'آل سعود خائن، ننگت باد'، ' مرگ بر آل سعود'، ' مرگ بر آمریکا' و ' مرگ بر اسرائیل' خواستار توقف جنایات رژِیم آل سعود شدند. 
ساکنان بزرگترین شهر اهل سنت نشین ایران با صدایی رسا و شعارهای کوبنده بار دیگر حمایت خود را از مظلومان و مستضعفان دنیا، آرمان های والای انقلاب اسلامی در برابر توطئه زورگویان و همدلی و انسجام با هموطنان خود در جای جای ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند. 
نمازگزاران سنندجی در پایان این راهپیمایی با اجتماع در میدان انقلاب اسلامی این شهر انزجار خویش را از جنایات آل سعود در منطقه به ویژه اعدام آیت الله نمر اعلام کردند و خواستار مقابله همه مسلمانان جهان با تندوری های رژیم آل سعود شدند.

کرج- مردم همیشه در صحنه استان البرز همصدا با ملت انقلابی ایران با برپایی راهپیمایی باشکوه،اقدام رژیم آل سعود را در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر را محکوم کردند.
هزاران تن از مردم شهید پرور استان البرز پس از برگزاری نماز جمعه با حرکت در خیابان ها، اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر را توطئه ای جدید برای تفرقه در بین مسلمانان جهان دانستند. 
همچنین راهپیمایان، جنایات آل سعود در یمن و حمایت از تروریست های تکفیری در عراق و سوریه را توطئه ای بزرگ برای جهان اسلام برشمردند که در پس سکوت مجامع بین المللی صورت می گیرد. 
نمازگزاران در کلانشهر کرج از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس این کلانشهر با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل و مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را نسبت به حامیان استکبار جهانی ابراز داشتند. 
راهپیمایی باشکوه ضد سیاست ها و جنایات آل سعود در شهرهای طالقان ، هشتگرد، فردیس ، اشتهارد، نظرآباد، کمالشهر، محمدشهر، ماهدشت، گرمدره،چهارباغ و دیگر مناطق استان البرز برگزار شد.

زنجان - نمازگزاران زنجانی بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت به شهادت رساندن شیخ نمر توسط آل سعود راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.
در این راهپیمایی که از محل مصلی نماز جمعه تا میدان رسل برگزار شد، نمازگزاران با شعارهای' آمریکا و اسراییل دشمن خلق و خالق، شیعه کشی می کند وهابی منافق'، ' قسم به خون شهید عمر ستم تمام است، جنایت آمریکا در همه جا عیان است'، 'آل سعود خانه سی ویران اولا، زیر و زبر خانه بیداد اولا، روح شهید شیخ نمر شاد اولا'، 'سعودی بی وجدان قاتل شیعیان است'، 'مرگ بر آل سعود'،' کشتار عالمان را شیطان کند حمایت، سعودی وهابی مسئول این جنایت'، سعوی حیا کن جنایت را رها کن ،' مرگ بر آمریکا' و ' مرگ بر اسراییل'، انزجار خود را از اقدام رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر اعلام کردند. 

بندرعباس- شرکت کنندگان در نماز جمعه بندرعباس با راهپیمایی اعتراض آمیز، جنایت آل سعود در خصوص اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعار «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تنفر خود را از حامیان گروه های تکفیری و جلادان سعودی اعلام کردند. 
گزارش های دریافتی از شهرهای مختلف هرمزگان نیز حاکی از برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز مردم نمازگزار این استان در محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود است. 
نمازگزاران شرکت کننده در این راهپیمایی ها ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و عکس پادشاه سعودی، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق اعلام کردند. 

شهرکرد- نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری،با برپایی راهپیمایی، جنایات آل سعود را محکوم کردند.
در پایان نماز جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری ،نمازگزاران با برپایی راهپیمایی خواستار پاسخگویی عربستان در خصوص به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر شدند. 
نمازگزاران در شهرهای چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود،اقدام عربستان در اعدام رهبر شیعیان این کشور را محکوم کردند و آن را توطئه جدید رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و نوکری عربستان در منطقه دانستند. 
نمازگزاران در شهرکرد نیز از محل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه بوعلی سینا،اقدام به برپایی تظاهرات ضد سعودی کردند. 
نمازگزاران با در دست داشتن تصویر شهید النمر، با سردادن شعارهایی، از عربستان سعودی اعلام انزجار کردند. 
این راهپیمایی در شهرستان های بروجن، لردگان، اردل، فارسان ،بن ،کیار ، کوهرنگ ، سامان و شهرکرد ،با حضور اقشار مختلف پس از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

ارومیه - نمازگزاران ارومیه نیز همزمان با سراسر کشور با برپایی تظاهراتی اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان به دست حکومت آل سعود را محکوم کردند. 
این تظاهرات اعتراض آمیز امروز پس از برپایی مراسم نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور هزاران زن و مرد و پیر و جوان از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر آغاز شد. 
در این تظاهرات مردم نمازگزار در حالی که پارچه نوشته ها در محکومیت اقدام جنایت آمیز و تفرقه برانگیز آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان در دست داشتند، با سردادن شعارهایی این اقدام آل سعود را به شدت محکوم کرده و خواستار عکس العمل نهادها و سازمان های حقوق بشر در این زمینه شدند. 
پیش از آغاز این تظاهرات بیانیه نمازگزاران در محکومیت شهادت شیخ نمر قرائت شد و تجمع کنندگان با سر دادن الله اکبر آن را تایید کردند. 

تبریز- مردم همیشه در صحنه تبریز پس از اقامه نماز جمعه، با تبعیت از پیام نهضت عاشورا ، اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر، روحانی برجسته عربستانی را محکوم کردند.
مردم تبریز در راهپیمایی خود که از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت برگزار شد، با سردادن شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر وهابی، وهابی وهابی ننگت باد، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم خود را از حکام عربستان سعودی ابراز کردند. 
در این راهپیمایی قطعنامه اعتراض آمیز علیه سیاست های سران عربستان قرائت شد . 
مردم تبریز در حاشیه این راهپیمایی حمایت خود را از کمپین تحریم کالاهای تولید سعودی که درآمد ناشی از آنها صرف حمایت از گروهک های تکفیری و تروریستی، کشتار مردم بی گناه بحرین و یمن و ترویج اندیشه های ضدشیعی و مطابق با اسلام آمریکایی می شود، اعلام کردند. 
در سایر شهرستان های استان آذربایجان شرقی هم راهپیمایی های اعتراض آمیز علیه شهادت رهبرشیعیان عربستان برگزار شد.

یاسوج - نمازگزاران یاسوجی همزمان با سراسر کشور و با برگزاری راهپیمایی اعدام و شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان از سوی رژیم آل سعود را محکوم کردند.
افراد شرکت کننده در این راهپیمایی علاوه بر پیمودن مسیر مصلای امام خمینی (ره) یاسوج تا مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر تشییع نمادین پیکر شیخ نمر را نیز انجام دادند. 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای 'الله اکبر'، 'لا اله الا الله'، 'هیهات من الذله'، 'یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا'، 'مرگ بر آل سعود خائن'، 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر ضد ولایت فقیه'، 'فریاد یا محمدا از دست قوم اشقیا' و ... تنفر و انزجار خود از رژیم آل سعود و دولت عربستان برای ارتکاب این جنایت هولناک و ددمنشانه را نشان دادند. 
این راهپیمایی علاوه بر یاسوج در سایر شهرها و بخش های کهگیلویه و بویراحمد که مراسم سیاسی و عبادی نماز جمعه در آنها برپا می شود نیز با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران برگزار شد. 

همدان - هزاران نفر از اهالی دارالمومنین همدان پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی جنایتهای آل سعود و اعدام و شهادت آیت الله نمر باقرالنمر را محکوم کردند.
راهپیمایان با وجود بارش باران شدید با حضور چشمگیر در این راهپیمایی اعتراضی جنایات آل سعود بویژه به شهادت رساندن آیت الله نمر را محکوم کردند. 
آنها با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود کافر، مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسرائیل و انگلیس و بر دست گرفتن تصاویر شیخ نمر جنایات آل سعود را نشان از استیصال این رژیم از روشنگریهای این عالم فرهیخته دانستند. 
نمازگزاران همچنین با سردادن شعارهای شیخ نمر شهید راه دین است ، شهید نمر فدایی قرآن است ، شهید دین زنده و جاودان است، آل سعود محکوم به شکست است فریاد ما فریاد حق پرست است اعتراض خود را نسبت به جنایات آل سعود اعلام کردند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.